16 Eylül 2017 Cumartesi

Ucuz SSD Disk


ADINIZA FATURALI GARANTİLİ ÜRÜNLER. TOSHIBA 3 TB CANVIO BASICS USB 3.0 TAŞINABİLİR HARDDİSK KOLAY ULAŞILIR SÜPER HIZLI DEPOLAMA ALANI Süper Hızlı USB 3.0 ile dosyaları hızlı bir şekilde aktarın ve 2 TB'a kadar veriyi Canvio Basics harici sürücülerde saklayın. Bu cihazlar Microsoft Windows ile kullanıma hazırdır ve yazılım yüklenmesini gerektirmez. Tüm favori dosyalarınızı saklamaya başlamak daha kolay olamazdı. İster masanızda olsun ister siz hareket halindeyken, zamansız tasarımı her zaman iyi görüneceği anlamına gelir. Dahası, sabit sürücü USB 2.0 uyumluluğu ile daha eski donanımlara da bağlanmanıza izin verir. YÜKSEK AKTARIM HIZLARI Yeni USB 3.0 teknolojisi ile desteklenen bu taşınabilir sabit sürücüler USB 2.0 teknolojisinden daha hızlı olmakla birlikte bu teknolojiyle uyumludur. Dosyalarınızı düzenlemeniz sırasında hızlı aktarma özelliği önemlidir. KOLAY TAK VE KULLAN İŞLEMİ Kolay tak ve kullan işlemi. Microsoft Windows ile kullanıma hazırdır ve yazılım yüklenmesini gerektirmez. Dosyaları sezgisel olarak PC'nizden veya dizüstü bilgisayarınızdan/PC'nize veya dizüstü bilgisayarınıza sürükleyip bırakın. KOMPAKT KASA Klasik mat siyah, elverişli kompakt kasa dahilinde yüksek kapasiteli depolama. Çeşitli kapasite boyutlarında (2 TB'a kadar) bulunabilen Canvio Basics sabit sürücüler veri, müzik ve resim saklamak için harikadır ve dahili darbe sensörü ve rampa yükleme teknolojisi sayesinde bu sabit sürücüler nereye giderseniz gidin verilerinizi korumak için idealdir. Marka Toshiba Boyut (Tip) 2,5 inç Dönüş Hızı 5400 RPM Kapasite 3 TB Mac Uyumu Var USB Bağlantı Teknolojisi USB 3.0

http://www.epttavm.com/item/38123767_hi-level-ultra-ssd30ult120g-120-gb-550mb-530mbsn-25-ssd

https://www.epttavm.com/magaza/erdemteknoloji

https://www.epttavm.com/item/38123794_toshiba-3tb-canvio-basic-3tb-usb-30-tasinabilir-disk



14 Ağustos 2017 Pazartesi

Evmanya.com firması nasıldır sorusuna cevap arıyoruz

Bu evmanya geçen hafta bi kampanya yaptı,

mobil uygulamayla yapılan alışverişlere %25 indirim gibi güzel bir kampanya,

bende bir sürü bişey aldım.

sora 3 gün geçti aradan siparişlerimi fraud şüphesiyle iptal etmişler,

Telefonum var tc numaram herşeyim var. email adresim bile kendi adım soyadım.

Neyin fraudu bu ?

Rezil bi firma uzak durun.

1680710 , 1680584 ve 1680587  numaralı siparişlerim vardı.

İyi bir bilgisayarcının bilgisayarında olması gereken programlar

Merhaba.


iyi bir bilgisayarcının bilgisayarında olması gereken programları sıralıyorum.

fazla ayrıntıya girmek istemiyorum resimlerini falan yüklemekle uğraşmayacağım.

1-  rainlader hatırlatma programı,  ekranınızda takvim bilgisayar ekranınızda sağ köşede duruyor takviminizi sürekli görüyorsunuz google takvim ile scyn halinde çalışıyor.

2- olmazsa olmaz roboform dur elbette, bu programı bi arkadaşımın sayesinde tanıdım yaklaşık 10 yıldır pro olarak yani para ödeyerek kullanıyorum, bütün şifrelerim burada kayıtlı, telefondan falan şifre aramıyorum, hep aynı şifreyi kullanmayanlar için biçilmiş kaftan.

3- teamviewer elbette birkaç bilgisayar kullananlar için gerekli en iyi programlardandır.

4- Başkada yok :)

Çocuklar için tablet önermek istiyorum ucuz hafif ve sağlam



Valla bende 2 çocuk var. ikiside apple ipadler ile büyüdüler ama gel görki bu ipadlerin camları çok hassas.

şuana kadar her tabletin camını enaz 10 defa değiştirmişimdir tabi buda bütceyi sarsıyor.

bunun yerine çözam olarak samsungun T113 serisini önerebilirim.

bu tablet hem ucuz, camı 50 tl, dokunmatiği 65 tl falan.

ayrıca avantajı camın oturtulduğu cerceve azıcık ileri doğru çıkıntılı olduğu için direk camın üzerine düşmüyor.

http://urun.n11.com/ipad-ve-tablet/samsung-galaxy-t113-tab-3-lite-beyaz-renk-8-tablet-P121079575
mutlaka tavsiye ederim.

Macbook Retina ve diğerlerinde klavye repeat süresi hızlandırma yöntemi

Tabiki bu konuda terminal penceresinden faydalanıyoruz.


Ben buna nerde ihtiyaç duyduğumu soracak olursanız silme tuşuna uzun süre basınca 1 karakter siliyor başka silmiyordu.

şimdi uzun süre basınca ne varsa siliyor :)

komut şu



defaults write -g KeyRepeat -int 1

süreyi arttırmak için 0 yerine 1 2 3 4 gibi rakamlardann herhngi birini yazabilirsiniz.

20 Mayıs 2017 Cumartesi

Office excel ve word program ayarlarını sıfırlama fabrika ayarlarına döndürme

Valla excelde biyerde bişey yaptım

2-3 hafta çözemedim az buçuk ingilizcemle arayarak buldum yabancı bir siteden bir link
size paylaşayım.

fabrika ayarlarına dçndürüyürsunuz excel i yaptığınız ince değişiklikleri siliyor

https://support.microsoft.com/en-us/help/822005/how-to-reset-user-options-and-registry-settings-in-word

mutlaka deneyin.

25 Nisan 2017 Salı

14 Mart 2017 Salı

N11 ERDEM TEKNOLOJİ İRTİBAT BİLGİLERİ

N11 ERDEM TEKNOLOJİ MAĞAZASI İLETİŞİM BİLGİLERİ
0 850 304 16 51 (PBX) TELEFON ÇAĞRI MERKEZİ

9 Mart 2017 Perşembe

Wordpress hacklenmesinden bıktım aq bloggera geçtim, bukadar hacklenen bi blog görmedim

Wordpressi icad edenin aq.

bukadar hacklenen bir blog ve site türü görmedim hiç arkadaş.

insanlara faydamız olsun diye fikirlerimizi bulgularımızı paylaşalım die bi site açtık. arkadaş hack üzerine hack.

yeter ya yeter wp nin aq.

Yurt dışından sunucu alırken kiralarken dedicated konusunda tavsiye

Öncelikle VPS mi yoksa dedicated mi diye bi soru düşünürsünüz.

Vps her zaman tavsiye edeceğim bişey ama işte şöyle bi noktaya yakalanıyoruz.

adam vps satıyo size makinenin bi kısmı sizin bi müddet sonra o makineye 3-4 tane daha vps koyuyor para kazancak sonuçta adam, bu sefer sizin makine doluyo vps ler ile.

bu VPS deki adamların yoğunluğu sizi etkilemeye başlıyor. en iyisi işte bu dertlerden kurtulmak çünkü 2-3 ay harika gidiyo sonra sorunlar başlıyor.

hetzner.de firmasından dedicated almanızı öneririm bu reklam değildir.

fiyatları çok iyi ben 5 senedir hetzner kullanıyorum herşeyi sağlam.

5 numara 5 yıldız

Xiaomi Mi5 deneyimlerim öneriler

Merhaba.

LG G5 Telefonum vardı, 2. bir telefona ihtiyaç duyduğum için xiaomi mi 5 3gb ram

bu modeli aldım, telefon LG den nefret ettirdi beni,

xiaomi harikalar yapmış bu telefonda, youtube da bazı videolarda kırılma viedolarında özellikle telefon kırılma testlerinde çok kötü sonuçlar almış.

ama benim kırılmayla işim yok 2-3 defa yüz üstü düştü hiçbirşey olmadı, kırmaya çalışmadığım için kırılma testleri beni ilgilendirmiyor çok hızlı çok pratik bir telefon hafifliği beni çok cezbetti.

TAVSİYE EDERİM.

Kairos Planet dolandırıcılık yöntemi bilgisayarda harddisk kiralama

Ya arkadaş ;

Biz kısa yoldan zengin olacaz diye böyle dolandırıcılar türeniyor.

Harddiskte bölüm kiralayacakmış önce yatırım için 10 bin lira vercen veya daha fazla verip daha fazla kazancan, haa etkili yöntemleri var, ilk 3-4 ay para veriyorlar sende Allaaah yürüyorum diyorsun... sende 4 kişiye anlatıyorsun onlarda ..... gümlüyolar.

Magic mouse 2 hızlandırma yöntemi

Arkadaş apple a sokiim nedir bu ya aldık bi lanet sanki mübarek öyle yavaş ki.. ara tara bulamadım hızlandırma yöntemini en son bi eleman yazmış

nasıl yapıldığını komut kolay terminal penceresine şunu yazıyoruz  ;
defaults write -g com.apple.mouse.scaling 25

bukadar basit

25 sayısı arttıkça yani büyüdükçe hız artıyor :) bana dua edin.